loading...
مرجع دانلود ترینر و کرک بازیها
Admin بازدید : 813 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

 نقد و بررسی بازی Metro Last Light

نقد و بررسی بازی Metro Last Light

 

مترو: 2033: آخرین نور عاقبت به تحسین منتقدان بقا ترسناک اول شخص تیرانداز مترو است. این بازی بهترین راه حل برای جو آن، داستان و جهان تاریک از مسکو پس از آخرالزمانی شناخته شده بود.عاقبت پس از حوادث عنوان قبلی، که Artyom تلاش می کند برای آشتی با گذشته خود و سرنوشت واقعی خود را در این عاقبت به تازگی منتشر شده همچنان ادامه دارد.

این فوق العاده نادر برای یک بازی تیرانداز اول شخص به من تحت تاثیر قرار دادن. من بسیار مهم است که آن را به بازی تیرانداز اول شخص می آید، زیرا آنها از انواع ژانرهای که من همیشه در طول بازی اکثریت کل عمر من هستم. من خواهم بود پوشش مترو: نور آخرین جزئیات بیشتر در این بررسی، با شروع با یک بخش جداگانه برای خود داستان، جو / ارائه، گیم پلی، مشخصات کامپیوتر که در آن، دستاوردها و حکم نهایی مورد بررسی قرار گرفت.

داستان:

مترو: نور آخرین سخنرانی حیرت انگیز، همه چیز از گرافیک فوق العاده با روشنایی فوق العاده، صدا و خود داستان. مترو عاقبت به طور مستقیم مترو 2033 است.حق رای دادن خود در یک رمان توسط یک نویسنده روسی به نام دیمیتری Glukhovsky است.

در مترو: نور آخرین، شما همچنان در نقش یک رنجر جوان به نام Artyom. در ابتدای بازی Artyom توضیح می دهد که حوادث قبلی از مترو 2033 که منجر به مترو: آخرین نور. روایت داستان هر دو عاطفی و جذاب بود.

لازم به بازی بازی اصلی است مگر اینکه شما می خواهید به تجربه داستان در شکوه کامل خود را، که من به شدت توصیه نیست. وقتی که من برای اولین بار شروع به نواختن مترو: نور آخرین، من انتظارات بالا برای داستان خود ندارد در همه، در واقع، من فکر کردم که قرار بود به اول شخص تیرانداز اساسی که در آن شما فقط به یک اتاق، همه کشتن و حرکت، با این حال، خوشبختانه که با این بازی بود مورد نیست و واقعا خوشحالم که من اشتباه بود من.

در طول دوره از مترو: آخرین نور شما خواهد شد احزاب مختلف مترو، که نازی ها، راهزنان و از خط قرمز روبرو می شوند.نازی ها البته آنهایی که بد، آنها را ضبط، زندانی و سپس کشتن هر کس که به نوعی تغییر شکل. نازی ها کسانی هستند که تغییر شکل به جهش غیر انسانی با وجود این واقعیت که آنها فقط انسان های منظم که صفر نشانه ای از عفونت در نظر بگیرند.

در واقع هر چند، نازی ها فقط با استفاده از تمام از ترفندهای غیر مستقیم خود را برای کنترل تونل مترو. خط قرمز شوراها که آنتاگونیست های اصلی این بازی هستند. آنها با استفاده از وضعیت به نفع خود و سعی کنید برای شروع یک جنگ داخلی به منظور جذب و کنترل تمام مترو. در همین حال، راهزنان فقط اراذل و اوباش استاندارد خود را که گذشتن از تونل های مترو، کشتن، غارت برای بقای خود.

راهزنان در واقع نه نقش مهمی داشته باشند که آن را به خط اصلی داستان در بازی می آید، آنها فقط وجود دارد تا دنیا را از مترو: آخرین نور خطرناک تر و جذاب تر است.

داستان مترو: آخرین نور ، در سراسر بازی بسیار جذاب است. به عنوان Artyom، شما شخصیت های مختلف، که در حال حاضر به شما کمک کند و البته برخی که یک تهدید حیاتی مطرح دیدار خواهد کرد. با این حال، هر یک از شخصیت های که من در طول بازی از طریق ملاقات کردم همه واقعا باور به لطف مدل شخصیت عالی، اقدام صدای فوق العاده و انیمیشن های پر جنب و جوش بودند.

هر کس نوشتن برای این بازی سزاوار مدال پلاتین به دلیل آن را فقط موجود شگفت انگیزی بود.گفت و گو هرگز هیچ خط قشنگ. برخی از طنز قانع کننده وجود دارد، لهجه از شخصیت های روسی ترجمه شده کاملا دستگیر شد. به عنوان داستان گفته شد، من نمی تواند صبر کنید تا ببینید چه اتفاقی می افتد.

قدم زدن داستان شروع می شود، خاموش کند در شروع بازی میدارد تا در وسط و فقط تبدیل به یک سوار اهن مرتفع و پیچ و خم دار تفریحگاه های کودکان و غیره که شما رسیدن به انتهای مترو: آخرین نور. طرح بازی درجه یک، آن را به حال مقدار زیادی از "وای" لحظات، تاب طرح فوق العاده، شخصیت های قابل باور با صدای فوق العاده بازیگری و البته فقط یک روایت فوتی و فوری در تمام طول بازی از ابتدا تا انتها.

جو زمین، جهش و مترو:

مترو آخرین نور: برتری در دستیابی به جو زمین با کیفیت فوق العاده بالا. همه چیز از صداهای فوق العاده از جهش خروشان ترسناک به روشنایی و ذرات اثرات خیره کننده.جهان مترو احساس واقعی است که من تقریبا فراموش کرده که من بر روی زمین زندگی می کنند در یک نقطه بود چون من فقط تا در آن غوطه ور است.

این بسیار نادر است یک بازی را به غرق کردن من تا این حد، با این حال، مترو: آخرین نور موفق به انجام درست آن، بنابراین، من هرگز در مورد چگونگی جوی و ترسناک این بازی بود را فراموش کرده ام. اکثر بازی های ترسناک شما را بترساند با ترفندهای ارزان که در نهایت تبدیل به قابل پیش بینی، در عین حال، مترو: آخرین نور همیشه ترسناک بود و یک لحظه در بازی که در آن قلب من بود ضرب و شتم و یا جایی که من عرق بود در حالی که رفتن وجود ندارد از طریق تونل های مترو تیره مواجهه با غارهای عنکبوت وحشت زده.

من بیشتر با سطوح خارج از این بازی تحت تأثیر قرار گرفت، زیرا آن را خیلی سخت تر را به بازی جو زمین واقعی در جهان خارج به جای تونل مترو باریک.اولین بار من را از طریق تمام سطح در فضای باز رفت من کاملا دور در میزان جذابیت آن بود دمیده شد.

من را از طریق زمین های بایر رها شده و شکسته راه می رفت، من می شنوم چیزی جز موسیقی محیط وحشت زده و ترسناک برای تلفن های موبایل جهش.roars جهش انجام شد، آنها احساس تهدید، من می ترسم به راه رفتن هر بیشتر بود زیرا من می دانستم که چیزی که قرار بود برای پرش در من، و حدس بزنید چه، آن را انجام داد. لحظاتی مانند این چیزی است که هرگز فراموش شود و یا به جای هر چیز دیگری است.

جهش وحشیگری ترسناک است که تهدیدی جدی برای هر کسی که در roams زمین های بایر، به علت به خشونت شدید خود را در برخواهد داشت. جهش خود را به خوبی طراحی شده است، و آنها محدوده از موش غول پیکر به پرواز راه آب مانند موجودات است که تلخه زنده را از شما ترساندن.

موجودات پرواز یکی از جهش های مورد علاقه من است که من مواجه می شوند، و به همین دلیل ممکن است شما بپرسید؟ خوب، من نمی خواهم به گفتن نیست، و نه شما آن را تجربه خود را، و شما خواهید دید. این بازی نیز از موجودات عنکبوت وحشت زده و یک زن و شوهر از شگفتی است که شما در سراسر پیمایش خود را در زمین های بایر پست آخرالزمانی از مسکو روبرو می شوند تشکیل شده است.

مترو: آخرین نور است فقط در مورد به کاوش در جهان خارج نیست، مترو به خودی خود دارای تعداد زیادی از شخصیت.تونل تاریک، وهم آور و frighting از همه در اطراف هستند. سیستم روشنایی در بازی فوق العاده است و احتمالا یکی از بهترین من در بازی های ترسناک بقا دیده می شود است. روشنایی مهم ترین عنصر در هر نوع از یک بازی زنده ماندن وحشت و مترو: آخرین نور آن ناخن.

یکی از مناطق در این بازی بود من تراورس از طریق یک غار که با تخم مرغ عنکبوت، گرفتاری و البته زشت جهش خود عنکبوت غول پیکر پر شده بود که ترس از روح زندگی از من. در طول این منطقه از بازی، من عرق بود، و احساسات من پر از ترس و وحشت بودند، با این حال، من با اعتماد من چراغ قوه شایسته و البته یک تفنگ ساچمهای دو در هر بشکه رسیده است.

صدای خش خش برای تلفن های موبایل از عنکبوت غول پیکر و صداهای چسبناک از تخم عنکبوت ظاهر ایجاد یک تجربه نفس گیر، با توجه به اثرات نور فوق العاده بازی و طراحی صدا است. رفتن را از طریق مترو تونل ها و زمین های بایر در فضای باز بر روی سطح هر دو تجربه کاملا فوق العاده که متفاوت است، در راه خود را ترسناک و البته همهجانبه.


گیم پلی:

گیم پلی بازی در مترو: آخرین نور ترکیبی از خفا، تیراندازی و بقا است. اولین و مهمترین مترو: آخرین نور تیرانداز اول شخص در هسته خود است. پس چگونه تمام این عناصر مختلف گرد هم می آیند برای ایجاد ترکیبی، و چگونه بازی ایستادگی جدا از سایر اکشن اول شخص که در حال حاضر در بازار؟

خوب، آن را در واقع تیراندازی است که باعث می شود این بازی متفاوت است، بلکه جنبه های بقا است که به مترو بازی: قدم زدن آخرین نور. در طول بازی، به شما خواهد شد آینده در سراسر بسیاری از حالات که در آن شما یک زن و شوهر از مسیر بر شما چگونه خواهد بود دست زدن به یک اتاق پر از سربازان دشمن.

بازی به بازیکن انتخاب های متعدد، آنها هم می تواند خاموش چراغ پیدا کردن سوئیچ نور و یا ساقه آنها را از در صورتی که با یک صدا خفه کن در اسلحه و خفا راه خود را خود را از طریق اتاق بدون کشتن یک انسان تنها، و یا آنها فقط ممکن است درهمه داد و بیداد و اسلحه را.

در همین حال، اگر شما به مسیر خفا، شما خواهد شد در نظر گرفتن زمان بیشتری برای روشن کردن منطقه، و شما همچنین ممکن است از فیلترهای برای ماسک و پایان خود را تا با خفگی به مرگ شما را مجبور به راه اندازی مجدد از آخرین بازرسی را اجرا کردن. این جایی است که جنبه بقا وحشت در می آید را به بازی.

آیا راه من عجله من را از طریق بنابراین من می تواند زندگی می کنند و تمیز کردن اتاق را برای تمام منابع به همان سرعتی که ممکن است، یا وقت خود را به من و برنامه ریزی مسیر خفا من و در سراسر به منطقه بعدی بدون مهار برای تامین، و یا می توانم انجام ترکیبی از هر دو؟ این انتخاب است که بازیکنان را به، و آنها ایجاد تاثیر بسیار زیاد بر روی پیشرفت های آینده خود را از این بازی است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 106
  • افراد آنلاین : 98
  • تعداد اعضا : 210
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 589
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 5,238
  • بازدید ماه : 5,238
  • بازدید سال : 129,160
  • بازدید کلی : 2,060,178