loading...
مرجع دانلود ترینر و کرک بازیها
Admin بازدید : 310 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی محبوب مدیریت مزرعه Farm Frenzy 4

سری بازی های Farm Frenzy یکی از محبوب ترین و اعتیاد آور ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک مزرعه داری ولی به شیوه ای متفاوت توسط شرکت معروف بازی سازی Alawar ساخته شده است. در این نسخه از بازی شما به کشور بسیار زیبا و سرسبز به نام ماداگاسکار ( Madagascar ) سفر می کنید و در آن جا شروع به مزرعه داری و مراقبیت از حیوانات و کسب در آمد می کنید. از جمله امکانات افزوده شده در این نسخه می توان به دو مده شدن آن ( Endless و Career ) , تغییر شکل حیوانات ، بهبود یافتن گرافیک ، بیشتر شدن مراحل ( ۹۰ مرحله ) و… اشاره کرد.برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بازی محبوب مدیریت مزرعه Farm Frenzy 4

Admin بازدید : 432 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Sacred Citadel

سرزمین آنکاریا که روزگاری در آن صلح و آرامش برقرار بود، حال به خطر افتاده است. پادشاه شیطان صفت "آشِن" تمام مردم سرزمینش را به بردگی واداشته و سعی دارد به نابودی "سرافیم" که عهد در نگهداری از این سرزمین بسته بپردازد. برای این که بر این پادشاه غلبه نمایید، شما باید خود را به عنوان جنگجویی شجاع به اثبات برسانید. برای این کار از کوه های ترسناک عبور خواهید کرد، مهارت های مردمان زمینی را کسب خواهید نمود و به جمع آوری صلاح های قوی و گنج های با ارزش می پردازید. دوستان خود را جمع کنید و شروع به نبرد کنید! Sacred Citadel دارای چندین نوع مختلف کلاس می‌باشد و هم‌چنین در این بازی می‌توان با استفاده از خصوصیات یک بازی نقش آفرینی به جمع آوری آیتم‌های مختلف پرداخت. علاوه بر این‌ها از دیگر قابلیت‌های موجود در Sacred Citadel می‌توان به داشتن هم‌زمان دو اسلحه و تجارت با همسایگان و اداره مسائل اقتصادی اشاره کرد. داستان Sacred Citadel نیز روایت‌کننده دردسر‌های سه جنگ‌جو در راه مقابله با شیطانی می‌باشد.

 

دانلود بازی Sacred Citadel

جهت دانلود به DOWNLOAD مراجعه کنید …

Admin بازدید : 6573 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (4)

دانلود بازی استراتژیک عصر اساطیر 3 Age Of Empires III

در زمان انتشار اين بازي بعد از مدت کوتاهي ، غوغايي در محافل بر پا کرد .شايد با ديدن تصاويري از محيط اين بازي به اين موضوع پي نبريد که بازي Age of Empires III در سال 2005 منتشرشده است .Age of Empires III يکي از بهترين و خاطره انگيزترين بازي هاي استراتژي سال 2005 ميلادي هست . از زيبا ترين بخشهاي بازي مي توان به جنگهاي دريايي اشاره کرد.اين جنگها بسيار طبيعي ساخته شده اند و همانند جنگهاي زميني پس از برخورد توپ به قايق يا کشتي تکه هايي از آن جدا مي شود و بدين منظور مي توان جنگ را به صورت ملموس احساس کرد.در قسمت History هم مي توانيد با قبايل,يونيت ها,کشورها و انقلاب ها و جنگ هاي مهم آشنا شويد.

 

دانلود بازی استراتژیک عصر اساطیر 3 Age Of Empires III

 

جهت دانلود به DOWNLOAD مراجعه کنید …

Admin بازدید : 1102 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود فشرده بازی واركرافت 3 - Warcraft III Reign of Chaos + The Frozen Throne

شاید تا به حال بازی زیبای WarCraft را در سیستم کامپیوتری خود یا در گیم نت ها بازی کرده باشید . این بازی که از گرافیک بالا برخوردار است و بازی فکری و به صورت استراتژیکی می باشد از محبوبیت بالا و طرفداران زیادی در سبک بازی های ساخته شده با سبک استراتژیک دارد. WarCraft از اندک بازی هایی است که در تمامی ویرایش های عرضه شده خود عالی درخشیده و به هیچ گاه کلاس کیفیتی بازی خود را پایین نیاورده و همیشه با هر عرضه در صدر زیباترن بازی های دنیا قرار می گرفت.

 

Warcraft III Reign of Chaos + The Frozen Throne

 

جهت دانلود به DOWNLOAD مراجعه کنید …

Admin بازدید : 436 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Empress of the Deep 3: Legacy of the Phoenix برای PC

Empress of the Deep 3: Legacy of the Phoenix – یک بازی زیبا به سبک Hidden Object است. یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور است.در این بازی در جهانی منحصر به فرد و فوق العاده زیبا به ماجراجویی خواهید پرداخت.ملکه آنا که قبیله خود را از دست رفته می بیند در خواب و رویا می بیند که مردمش توسط اهریمنی خبیث نفرین شده اند و همکنون در دور دستها در شهری سرگردان هستند.پیش از بیدار شدن کلوسوس باید کاری کنید.تنها باقی مانده ها از قبیله یک جادوگر دو سر و گربه اش هستند.اما آیا می توان به او اعتماد کرد؟…در Download + دانلود
می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…
 

DEmpire Cover دانلود بازی Empress of the Deep 3: Legacy of the Phoenix برای PC

جهت دانلود به DOWNLOAD مراجعه کنید …

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 106
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 210
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 416
  • باردید دیروز : 1,413
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,489
  • بازدید ماه : 3,489
  • بازدید سال : 127,411
  • بازدید کلی : 2,058,429