loading...
مرجع دانلود ترینر و کرک بازیها
Admin بازدید : 263 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

در بازی Shards of Time  باید به غرب وحشی سفر کرده و پازل های متعددی را حل کنید . در این سفر شما با چالش های متنوع و باور نکردنی روبه رو خواهید شد . در ابتدا باید طلسم مورد نظر خود را جمع آوری کرده و سپس با استفاده از آن به مبارزه پرداخته و به هرج و مرج پایان دهید . از اسرارهای  موجود در شهر باخبر شده و آن ها را افشا کنید . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۸۰ مرحله هیجانی بوده و شما می توانید ۱۶ شخصیت منحصر به فرد را انتخاب نمایید برای دانلود کافیست به ادامه مطلب بروید و بازی خود را دانلود کنید.

بازی Shards of Time برای آندروید

Admin بازدید : 223 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

در بازی Ninja Dashing شما باید به عنوان یک نینجای ماهر ، تمامی ماموریت ها را به بهترین شکل ممکن پشت سر گذاشته و دشمنان را از بین ببرید . با چپ و راست رفتن ، از موانع مختلف عبور کرده و از برخورد با بلوک ها اجتناب کنید . این بازی می تواند مدت ها شما را سرگرم کند . لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی در عین سادگی ،  فوق العاده سرگرم کننده و اعتیاد آور است . سطوح های مختلف را پشت سر گذاشته و برنده بازی شوید ! برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بازی Ninja Dashing برای آندروید

Admin بازدید : 352 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی آندروید Gangstar Rio City of Saints v1.1.3

Gangstar Rio: City of Saints – سری بازی های تحسین شده ی Gangstar بازگشته است و برروی آندروید قابل اجرا می باشد . این بازی از نظر گیم پلی شباهت های زیادی به بازی GTA دارد به اینگونه که شما می توانید علاوه برطی کردن مراحل بازی ، به صورت آزادانه در شهر بگردید و از وسایل نقیله ، تانک ، هلیکوپتر و… استفاده کنید . بازی در شهر ریو در کشور برزیل در حال جریان می باشد . دارای بیش از ۶۰ مرحله ی مختلف است که ساعت ها شما را مشغول می کند . همچنین دسترسی به طیف گسترده ای از سلاح های مختلف مانند اسلحه ها ، تفنگ ها ، bazookas ، نارنجک و… در یک محیط ۳D بسیار جذاب و مهیج می باشد .

 

دانلود بازی آندروید Gangstar Rio City of Saints v1.1.3

جهت دانلود به DOWNLOAD مراجعه کنید … 

Admin بازدید : 574 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی آندروید Modern Conflict 2 با لینک مستقیم

Modern Conflict 2 با نبردهای جدید ، گیم پلی بیشتر ، حالت مولتی پلیر و البته ویژگی هایی هیجان انگیز آماده شده است !قدرت های جهانی در برابر یکدیگر قرار گرفته و اکنون آینده ای پر از جنگ ، پیش بینی افراد مختلف است . در این بازی جذاب می بایست می بایست نیروهای زمینی خود را برای ساخت ارتشی قدرتمند گرد هم آورده و با هدایت کردن استراتژیک آنها به سوی دشمنان ، تمامی آنها را نابود سازید .

 

 

جهت دانلود به DOWNLOAD مراجعه کنید …

Admin بازدید : 529 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Drag Racing  برای آندروید با لینک مستقیم

Drag Racing یکی از اعتیادآورترین بازی های سبک ریسینگ می باشد که با دارا بودن کنترلر واقع گرایانه و البته بیش از ۵۰ مدل خودروی مختلف آماده سرگرم کردن شماست .
خودروی رویاهای خود را خریداری کرده و آپگرید کردن قسمت های مختلف آن ، مهارت خود را در مسابقات مسافتی به نمایش بگذارید .عاشق BMW M3 هستید یا نیسان Skyline R34 و یا Mustang 69 ؟ یکی از آنها یا سایر مدل های موجود را انتخاب کرده و پای در مسابقات بگذارید . مسابقات ماشین سواری به خودی خود هیجان انگیز هستند حال اگر با میلیون ها راننده دیگر به صورت آنلاین و دو نفره به رقابت بپردازید قطعا بر حجم هیجان آن افزوده خواهد شد .

 

دانلود بازی Drag Racing  برای آندروید

 

جهت دانلود به DOWNLOAD مراجعه کنید …

Admin بازدید : 554 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Rope Escape برای آندروید

Rope Escape یکی از زیباترین بازی های سبک فرار می باشد که در آن کاراکتر شما در وسط جنگل قرار داشته و می بایست با استفاده از طناب هایی که از درخت ها و سخره ها  آویزان شده اند راهی برای گریز پیدا کند . در این بازی هر چه سرعت بیشتری داشته باشید و به ارتفاعات بالاتری دست پیدا کنید بر امتیازتان افزوده خواهد شد و البته سکه های بیشتری کسب می کنید .

 

Rope Escape

 

ویژگی ها :
- گیم پلی سریع و هیجان انگیز
- کاملا اعتیادآور ( بدون شوخی! )
- استفاده از کاراکترهای رنگارنگ
- قابلیت استفاده از افزایش دهنده های قدرت
- و …

 

جهت دانلود به DOWNLOAD مراجعه کنید …

Admin بازدید : 644 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

     دانلود بازی Gold Miner Classic HD v1.2 برای آندروید

اگر آماده اید تا به مرد سالخورده برای یافتن جواهرات مدفون شده در زیر زمین کمک کنید ، هم اکنون بازی Gold Miner Classic HD را از وب سایت اندرویدها دانلود نمایید .هر مرحله یک اکتشاف جدید است . وظیفه بازیکنان در این بازی پیش بینی کردن مکان احتمالی الماس و طلا برای بیرون کشیدن با دستگاه مخصوص این کار است . هرچه مراحل بیشتری را طی می کنید بر سختی آنها افزوده می شود و نیازمند دقت بالاتری خواهید بود .

 

 

جهت دانلود به DOWNLOAD مراجعه کنید …

Admin بازدید : 347 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

  دانلود بازی انگری بردز Angry Birds Star Wars HD v1.0.0  برای آندروید

اگر آماده پیوستن به پرندگان خشمگین در بزرگترین ماجراجویی که برای آنها اتفاق افتاده است هستید، بازی Angry Birds Star Wars HD را از دست ندهید !خیلی وقت پیش در یک کهکشان دور ، یک گروه از پرندگان از جان گذشته خود را در برابر تهدیداتی که کهکشان شان را نشانه رفته بود قرار داده و به پیکار با آنها برخواستند . Pigtroopers ، پادشاه خبیثی ها با بهره گیری از ارتش خوک های پلید خود که در یک پایگاه مخفی قرار دارند اقدام به تقویت قوای خود می کند اما در این بین پرندگان شجاع توانستند به مخفیگاه آنها نفوذ کرده و کمر به نابودی آنها ببند .
آنها اکنون نیازمند یاری شما هستند تا بتوانید بر خیل عظیم ارتش خوک ها پیروز شوند ؛ آیا کمک شان می کنید ؟

        

 

جهت دانلود به DOWNLOAD مراجعه کنید …

Admin بازدید : 612 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (1)

دانلود بازی آندروید HEROES OF DESTINY با لینک مستقیم

گروهی از هیولاها به سرزمین  پادشاهی لرنا حمله کردند و آرامش مردم این کشور زیبا را برهم زدند اکنون زمان آن رسیده است که شما با بهره گیری از توانایی های قهرمانان و پلهوانان این سرزمین به نبرد با هیولا های روید و آنها را شکست دهید.
افزون براین گیم HEROES OF DESTINY از تصاویر سه بعدی و گرافیک خارق العاده ای استفاده کرده است .

 

دانلود بازی آندروید HEROES OF DESTINY

 

جهت دانلود به DOWNLOAD مراجعه کنید …

Admin بازدید : 307 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی آندروید Shoot’n'Scroll 3D free arcade با لینک مستقیم

Shoot’n'Scroll 3D free arcade بازی زیبایی است که در آسمان ها انجام می گیرد و در آن با ماجراجویی هایی روبه رو خواهید شد که آدرنالین خون تان را بالا می برند . مهم نیست که شما تازه وارد هستید یا حرفه ای ، مهم این است که این بازی خواهد توانست با زیبایی خاص خود نظر تمامی افراد را جلب کند . با پیروزی در هر مرحله می توانید از سلاح های قدرتمندتر و البته با مهارت بیشتر اقدام به حمله های هوایی نمایید . کنترلر آسان بازی ، تنوع سلاح ها و البته سبک آرکید اکشن ، تمامی چیزهایی را که یک بازی نیاز است در این گیم خواهید یافت .

 

دانلود  بازی آندروید Shoot’n'Scroll 3D free arcade

 

جهت دانلود به DOWNLOAD مراجعه کنید …

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 106
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 210
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 289
  • باردید دیروز : 1,413
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,362
  • بازدید ماه : 3,362
  • بازدید سال : 127,284
  • بازدید کلی : 2,058,302