loading...
مرجع دانلود ترینر و کرک بازیها
Admin بازدید : 412 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC

داستان HotS درست بعد از WoL جریان دارد. کریگان (Kerrigan) رفته و Zergها به دلیل نبود Queen of Blades دچار آشفتگی شده اند. فرمانده جیم رینور (Jim Raynor) که در پایان قسمت قبل با کمک قطعه باستانی Xel'Naga توانست Zergها را شکست داده و کریگان را به شکل انسان برگرداند، در تلاش است تا بتواند قدرت این قطعه را مهار کند و همچنین سارا کریگان (Sarah Kerrigan) را دوباره به حالت قبل برگرداند. اما عطش انتقام در کریگان فروکش نکرده و او قصد دارد تا با بازگشت به حالت اولیه اش انتقام خود را از آرکتوروس منگز (Arcturus Mengsk) بگیرد. از طرف دیگر، منگز یک تیم از واحد Ghost را برای دستگیری کریگان می فرستد و رینور نیز در تلاش برای محافظت از کریگان است. به نظر می رسد که Blizzard بعد از تجربه موفقی که در قسمت پیشین در زمینه ارائه یک داستان حماسی-سینمایی داشته، می خواهد بار احساسی و تراژدیک آن را چند برابر کند. تقابل رینور، کریگان و منگز می تواند قسمت های حساس داستان را ایجاد کند و سازندگان نیز مسلماً از این پتانسیل نهایت استفاده را خواهند برد. همان طور که پیش تر اشاره کردم، در بازی کنترل نژاد Zergها را بر عهده داریم. شخصیت اصلی در HotS کریگان است.او در بیشتر قسمت های بازی حضور دارد و از قابلیت های متعددی برخوردار است که در بخشی به نام Battle Focus وجود دارند و با افزایش مهارت، آزاد می شوند. نژاد Zergها دارای ویژگی هایی هستند که آن ها را از دو نژاد دیگر در این سری متمایز می کند. مهم ترین ویژگی Zergها تعدد نفرات در حین مبارزه است. با اینکه شاید آن ها از نظر توانایی ضعیف باشند، اما تعداد بالا و توانایی در تولید مثل سریعشان می تواند برتری نسبی ایجاد کند. علاوه بر آن، با هر گونه محیطی سازگاری دارند و می توانند در شرایط سخت سیاره سرد Kaldir به راحتی زندگی کنند. با اینکه قالب کلی گیم پلی همانند نسخه پیشین، بر مبنای ساخت و ساز، تولید نیرو و حمله به اهداف است، اما همین ویژگی های منحصر به فرد Zergها شمایلی جدید به بازی می بخشد جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید …

StarCraft II:Heart of the Swarm PC-FLT

starcraft 2 heart of the swarm cover small دانلود بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC

Admin بازدید : 316 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Sang Froid Tales Of Werewolves

بازی روایتگر داستانی بر گرفته از یک کتاب پرفروش می باشد. ماجرا مربوط به برادرانی است که برای نجات خواهرشان اختلافات خود را کنار گذاشته و متحد شده اند فضای بازی در قرن 19 میلادی در کنادا دنبال میشود.  این بازی را Artifice Studio در سال 2013 منتشر کرده است که شما میتوانید هم اکنون با لینک مستقیم از ایران دانلود ها ۸ دانلود نمایید. سبک این بازی RGP  با فضایی اکشن می باشد.

 

دانلود بازی Sang Froid Tales Of Werewolves

 

جهت دانلود به DOWNLOAD مراجعه کنید …

Admin بازدید : 440 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

 

Sniper محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند. لذت این تجربه به قدری بالاست که در دو سال پیش عنوانی با نام Sniper: Ghost Warrior عرضه شد که تمام توجه خود را بر روی یک تجربه تک تیرانداز قرار داده بود. عنوانی که هر چند معایب بسیار فراوانی داشت اما توانست ۲ میلیون نسخه بفروشد. این موفقیت ها باعث سرآغازی برای ساخت قسمت دوم شد. اما این بار City Interactive آمده تا با جبران اشتباهات گذشته جدا از فروش بالا ، خاطره ای خوب از لحاظ نمرات هم به جای بگذارد. با وعده یک داستان حماسه ای و به نگارش در آمده توسط برترین نویسندگان Sniper Ghost warrior 2 آمده تا در این بخش یک روایت سینمایی و جذاب را ارایه دهد. البته این وعده هست که استدیوی City Interactive داشته و برای عنوانی که قسمت اول یکی از بدترین داستان سرایی  را داشته امری جسورانه به نظر می رسد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه FLT بازی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

                          sniper ghost warrior 2 cover small دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

                                                 

جهت دانلود به DOWNLOAD مراجعه کنید …

Admin بازدید : 818 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی BioShock Infinite برای PC

شما در بازی هدایت شخصیتی به نام بوکر را بر عهده خواهید گرفت که علاوه بر حفاظت از دختری به نام الیزابت باید با این ازادی خواه ها نیز بجنگد.الیزابت(که بعدا مشخص میشود که کل اتفاقات در کلمبیا ربطی به این دختر دارد)دارای نیرو های خاصی است که باعث میشود جانش در خطر بیفتد.علاوه بر این او یک نگهبان دارد یک پرنده اهنی نیرومند که به نظر می رسد به الیزابت علاقه خاصی نیز دارد. در بازی چنانچه الیزابت زخمی بشود و یا گیر بیفتد شما باید بلافاصله به کمک او بشتابید. تنوع دشمنان نیز در نوع خود بسیار مناسب است.از سربازان معمولی گرفته تا باس های غولپیکر و نیرومند که هرکدام از این باس ها نقطه ضعف هایی دارند که شما با پیدا کردن انها می توانید این باس ها را نابود کنید.تنوع سلاح ها هم در نمایش های بازی به خوبی جلوه می کند و شما میتوانید بنا به دلخواه خودتان یک اسلحه اتخاب کنید و به مبارزه با دشمنان بپردازید نزدیکی اسمان خراش ها ی کلمبیا میله هایی مانند ریل قطار وجود دارد که بوکر و یا دشمنان می توانند به کمک این میله ها یک مسیر بسیار طولانی را به راحتی طی کنند.همچنین در گوشه و کنار شهر بعضی از اشیا به رنگ زرد هستند که بوکر می تواند با قدرت خاص خودش این اشیا را حرکت دهد و بر علیه دشمنان از ان استفاده کند.

BioShock Infinite PC-FLT

 

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۲٫۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

                       bioshock infinite pc cover small دانلود بازی BioShock Infinite برای PC 

  

جهت دانلود به DOWNLOAD مراجعه کنید … 

Admin بازدید : 597 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

 

::دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC::

 

همیشه عناوینی هستند که بخشی از تاریخ صنعت بازی را تشکیل می دهند. بدون شک سری Resident Evil یکی از همین بازی ها است که توسط شینجی میکامی (Shinji Mikami) بازیساز بزرگ ژاپنی خلق شد. گر چه دیگر میکامی پس از نسخه چهارم از Capcom جدا شد، اما پروژه ساخت RE پایان نیافت.بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف، قسمت هایی در پشت بام و صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم. برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند.سیستم بازی در این قسمت را می توان حالت ارتقاء پیدا کرده روند گیم پلی بازی در RE4 دانست که به بازیکنان اجازه می دهد در زمان حرکت نیز تیراندازی کند یا به وسیله سلاح سرد به سمت زامبی ها حمله ور شود. یکی دیگر از قسمت هایی که Capcom آن را در E3 امسال به نمایش درآورد، صحنه هایی بودند که بازیکنان کنترل جیک مولر (Jake Muller) به دست می گرفتند.

Resident Evil 6 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶٫۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

RE6 pc cover small دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC

 

جهت دانلود به DOWNLOAD مراجعه کنید … 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 106
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 210
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 353
  • باردید دیروز : 1,413
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,426
  • بازدید ماه : 3,426
  • بازدید سال : 127,348
  • بازدید کلی : 2,058,366