loading...
مرجع دانلود ترینر و کرک بازیها
Admin بازدید : 1105 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (3)

عضویت در سایت ایران دانلودها

سایت ایران دانلودها که تا کنون ۵ ماه از آغاز کاری خود را پشت سر میگذراند امید به ایجاد وب سایت کاملا رایگان در زمینه بازی های داخلی و خارجی،کرک،ترینر ،کدهای تقلب بازی پی سی و ایکس باکس میباشد این امکان وجود ندارد الا با همکاری شما کاربران عزیز از این رو از دوستانی که مایلند با این سایت همکاری نمایند و مطالب خود را با ما به اشتراک بگذارند و به نام آنها ثبت شود به ما اطلاع دهند.

افتتاح انجمن سایت : انتخاب مدیر انجمن ،معان انجمن،پلیس انجمن از بین کاربران فعال سایت

عضویت در سایت

 

Admin بازدید : 255 جمعه 08 آبان 1394 نظرات (1)

لباس زیر


تا حالا واسه خانومت لباس زیر کادو گرفتی؟
سوال جالبی که حدود 3 سال پیش به ذهن ما رسید.
درسته!
ورود آقایان به این فروشگاهها ممنوعه.
ضمن اینکه این نوع خرید و صحبت کردن در مورد این نوع پوشاک چه برای آقایون و چه خانوما نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا و برای بسیاری امری دشوار است. به همین دلیل فروشگاههای بسیاری از این دست در فضای مجازی ایجاد شده و به فروش این شاخه از پوشاک می پردازند.
ما نیز با توجه به فرهنگ و با حفظ شئونات جامعه و همچنین اخذ مجوزهای لازم از مراجع مربوطه فروشگاه لباس زیر فانتزی گل سرخ را در فضایی سالم ایجاد نموده و پس از حدود چهار سال تجربه موفق و جلب رضایت و اعتماد مشتریانمان در خدمت شما هستیم.


لباس

به فروشگاه ما بیایید و به راحتی و با خیال راحت از بین دسته بندی های مختلف و مدلهای متنوع لباسهای زیر فانتزی از قبیل شورت زنانه ، شورت مردانه ، لباس خواب ، لباس چرمی ، بادی ، بادی شیپرها و بسیاری دیگر که مطمئناً در هیچ فروشگاهی همتا ندارند، لباس زیر مورد علاقه خود را انتخاب و ثبت سفارش کنید و لذت این نوع خرید و هدیه دادن را شما هم تجربه کنید.
ما بهترینها را برای شما می خواهیم و مطمئنیم که بهترینها را می یابید.
ضمناً نگران نباشد!
این را هم می دانیم که خرید پوشاک بدون لمس پارچه و سایز و ... کار مشکلی به نظر می رسد، حتماً بعد از ثبت سفارش با شما (از طریق تلفنی که در فرم ثبت سفارش وارد نمودید) تماس می گیریم و هرگونه ابهام و سوال که در این مورد و موارد دیگر دارید را برطرف می کنیم و پاسخگو هستیم.

Admin بازدید : 357 شنبه 02 آبان 1394 نظرات (0)

ضد آفتاب هایسک

ضد آفتاب هایسک

این ضد آفتاب فاقد چربی بوده و بهترین محافظ پوست چرب ،جوشی وتحریک شده در برابر آفتاب و درمان های طبی است . مرطوب کننده و ضد التهاب بوده و حاوی عوامل ضد براقی پوست میباشد .
بی رنگ بوده و مناسب حتی برای پوست است . همچنین مقاوم در برابر آب و تعریق میباشد . 
این کرم ضد آفتاب را میتوانید با قیمت مناسب و کیفیت اورجینال از سایت داروخانه تهیه نمایید

ضد آفتاب مینرال


  • با حداکثر حفاظت از پوست در برابر اشعه های مخرب ( UVA & UVB )
  • مناسب جهت پوستهای حساس و تحت درمان لک
  • با دارا بودن فیلترهای فیزیکی و مینرال
  • بدون عطر و مواد نگهدارنده
  • مقاوم در برابر تعریق
  •  

    Admin بازدید : 374 پنجشنبه 16 مهر 1394 نظرات (0)

    تبلیغات رایگان چیست و چه کاربردهایی دارد؟
    یکی از پدیده های تبلیغاتی عصر حاضر ” تبلیغات رایگان ” است. بسیاری از سایت ها و برخی از نشریات محلی و یا تخصصی اقدام به درج تبلیغات رایگان می کنند. این پدیده را می توان در سه موضوع کلی مورد بررسی قرار داد؛ سفارش گیرنده تبلیغات رایگان ، سفارش دهنده تبلیغات رایگان ، مخاطب تبلیغات رایگان.
    سفارش گیرنده تبلیغات رایگان
    در ابتدای مطلب بیان شد که بسیاری از سایت ها و برخی از نشریات محلی و یا تخصصی اقدام به درج تبلیغات رایگان می کنند؛ در اینجا باید بدانیم که هدف آنها از این کار چیست و به عبارت دیگر “سفارش گیرنده تبلیغات رایگان ” چه سودی می برد؟!.
    ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشیم که تقاضا برای درج تبلیغات بسیار بیشتر از آن چیزی است که ما تصور می کنیم. در جامعه ما تعداد بسیار زیادی کسب و کار کوچک و بزرگ وجود دارد که همگی آنها برای پیشرفت کسب و کار خود نیاز به انجام تبلیغات دارند و تنها چیزی که مانع می شود تبلیغات تمام فضای زندگی ما را پر کند ، هزینه بر بودن تبلیغات است. حالا شما فرض کنید یک فضای تبلیغاتی که مخاطب قابل توجهی هم دارد اعلام کند که در این سایت و یا نشریه تبلیغات رایگان درج می کنیم. یا اینکه تبلیغات را با کمترین قیمت ممکن انجام دهد. این کار باعث می شود که افراد بسیار زیادی برای انجام تبلیغات رایگان به آنجا هجوم آورند.

    درج آگهی رایگان بسیار زیاد و تبلیغات اینترنتی کم کم باعث می شود تعداد بازدید کننده سایت بالا برود و رتبه ی سایت در رتبه بندی های جهانی ارتقاء پیدا کند. از این به بعد سایت صاحب درآمد می شود زیرا که وقتی تعداد مخاطب آن زیاد شد دیگر تمام تبلیغات را رایگان نمی زند و برخی از آنها را به صورت ویژه و با هزینه ای اندک در سایت خود قرار می دهد. آن هزینه ی اندک هم به علت بالا بودن تعداد سفارش دهندگان سود قابل توجهی را به همراه خواهد داشت. گاهی اوقات به سایت آگهی دات آی آر سر بزنید تا با موضوع بیشتر آشنا شوید. به تعداد آگهی های روزانه توجه کنید به تعداد بسیار قابل توجهی به صورت روزانه آگهی اینترنتی ثبت می شود و از طرفی هم به رتبه ی الکسای این سایت و تعداد بازدید کننده ی آن توجه کنید.
    سفارش دهنده تبلیغات رایگان
    در مطلب بالا به یکی از انگیزه های ” سفارش دهنده تبلیغات رایگان ” اشاره شد. اما آنچه که بسیار مهم تر است و باعث می شود که تبلیغات رایگان و تبلیغات به صورت کلی رونق داشته باشد این است که تحقیقات جهانی نشان می دهد ۸۰درصد خرید توسط مشتریان به صورت خرید ناگهانی صورت می گیرد. به این معنی که مشتری تصمیم معینی برای خرید ندارد و در ۸۰ درصد موارد خرید خود را تحت تاثیر تبلیغات و به صورت ناگهانی انجام می دهد.
    نتیجه می گیریم که فروشندگان هر چقدر بیشتر بتوانند محصولات یا خدمات خود را جلوی چشم مشتریان قرار دهند ، شانس بیشتری برای فروش دارند.
    مخاطب تبلیغات رایگان
    مخاطب تبلیغات رایگان به اینگونه تبلیغات اعتماد چندانی ندارد و تبلیغات رایگان را در مقابل تبلیغات هزینه بر کم اعتبار تر می داند به همین دلیل در تبلیغات رایگان باید بیشتر دقت شود زیرا که جایگاه آن اقتضا می کند بیشتر از قواعد جذب مشتری در بازاریابی استفاده شود. به طور مثال یکی از قواعد خرید ناگهانی این است که حس نیاز به محصول مورد نظر را در مخاطب ایجاد کنیم. یعنی در جملات و نحوه ی تبلیغات خود طوری عمل کنیم که به مخاطب القاء شود تو به این محصول احتیاج داری.
    با همه ی این ها در تبلیغات رایگان باید کالای ارزان قیمت را تبلیغ کرد زیرا وقتی قرار است مشتری پول زیادی را پرداخت کند ترجبح می دهد تولید کننده را از منبعی معتبر تر انتخاب نماید اما در مورد کالاهای ارزان قیمت این قائده وجود ندارد. پس مخاطبان همی می تواند متناسب با نوع خرید خود به مکان تبلیغاتی مناسب تری مراجعه کنند. مثلا برای خرید خودرو به یک فروشگاه بسیار معتر مراجعه نمایند و برای خرید تزئینات آن از مکان های تبلیغاتی کم اعتبار تر استفاده کنند که طبیعتا در این مکان ها می توانند کالای ارزان تری را پیدا کنند.

     

    Admin بازدید : 299 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)

    هیتر

    جت هیتر

    جت هیتر


    سیستم های گرمایشی تولید شده در گروه صنعتی صبا هواساز در مدل های هیتر ، جت هیتر ، هیتر موشکی ، یونیت هیتر ، هیتر کابینتی ،کوره هوای گرم و بخاری صنعتی ساخته و به بازار عرضه می شوند با پیاده سازی آخرین  تکنولوژی های صنایع گرمایشی و الگو برداری از سیستم های گرمایشی اروپایی با کیفیت بالا و مصرف کم انرژی باعث ایحاد تحول در سیستم های گرمایشی کشور شده اند. تنوع مدل،تنوع ظرفیت و هم چنین قابلیت سفارشی سازی سیستم های گرمایشی از دیگر امتیازاتی است که گروه صنعتی صباهواساز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد
    جت هیتر یا همان هیتر موشکی یکی از پرفروش ترین محصولات گروه صنعتی صبا هواساز می باشد که در مدل گازی،گازوئیلی و دوگانه تولید می شوند.هیتر جت - هیتر موشکی - در مدل های دود کش دار و بدون دودکش و دو موتوره تولید می شود. گروه صنعتی صبا هواساز جت هیتر - هیتر موشکی- خود را با 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می کند
     
    امکان ارسال جت هیتر - هیتر موشکی - در نهایت 3 روز کاری به تمام نقاط کشور

     

    Admin بازدید : 358 دوشنبه 30 شهریور 1394 نظرات (0)

    با استفاده از دستگاه لیزر مخصوص فلزات می توان روی طیف وسیعی از مواد، عمل حکاکی یا مارک زنی را انجام داد. با این دستگاه ها می توان با عمق بسیار کم (چند صدم میلیمتر) برش لیزر انجام داد و بر روی بخشی از فلزات و آلیاژهای فلزی حکاکی نمود که در صنایع خودروسازی، تجهیزات بیمارستانی، سرویس های غذا خوری، صنایع طلا سازی، ماشین افزار ( قلاویز، مته، تیغ اره و ...) مورد استفاده قرار می گیرد.با استفاده از دستگاه‌ لیزر می توان طرح های بسیار پیچیده و ظریف را روی غیر فلزات حکاکی نمود. در حال حاضر تنها با استفاده از قالب های فلزی می توان روی محصولات مذکور حکاکی نمود که این حکاکی معمولا نام یا لوگوی تولید کننده است. امکان برش توسط دستگاه لیزر گروه فولاد های سخت تا پلیمر های نرم و انعطاف پذیر و برنامه ریزی سیستم ها برای برش گروه بزرگی از انواع مواد توسط پرسوناژ می باشد

     

    Admin بازدید : 874 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
     سلام به دوستای خوبم، امروز در این پست کرک سالم و معتبر بازی سایه جنگجو Shadow Warrior که توسط گروه LinGon با ورژن v1.0 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای دانلود و آموزش به قسمت ادامه مطلب بروید.

    کرک سالم و معتبر سایه جنگجو Shadow Warrior

    Admin بازدید : 791 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

    سلام به دوستای خوبم، امروز در این پست کرک سالم بازی خشم بیگانه Alien Rage که توسط گروه اسکیدرو SKiDROW با ورژن v1.0 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای دانلود و آموزش به قسمت ادامه مطلب بروید.

    ترینر بازی Alien Rage (+9 Trainer) v1.0 LinGon

    Admin بازدید : 1191 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
     سلام به دوستای خوبم، امروز در این پست ترینر سالم بازی سایه جنگجو Shadow Warrior که توسط گروه LinGon با ورژن های v1.0 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای دانلود و آموزش به قسمت ادامه مطلب بروید.

    ترینر بازی Shadow Warrior (+10 Trainer) LinGon

    تعداد صفحات : 77

    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 106
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 210
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 381
  • باردید دیروز : 1,413
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,454
  • بازدید ماه : 3,454
  • بازدید سال : 127,376
  • بازدید کلی : 2,058,394