loading...
مرجع دانلود ترینر و کرک بازیها
Admin بازدید : 1079 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

ترینر بازی Splinter Cell: Double Agent

بازی Splinter Cell: Double Agent یک بازی به سبک اکشن سوم شخص میباشد که سایت ایران دانلود یکی از بهترین ترینر این بازی را برای شما فراهم کرده است که برای دانلود با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترینر بازی Splinter Cell: Double Agent

Admin بازدید : 1789 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

ترینر بازی Spider Man: Friend or Foe

همواره بازی هایی که بر اساس فیلم های موجود و بر اساس متن آن ها ساخته شود ، طرفداران زیادی پیدا می کند در این خصوص سایت ایران دانلودها ترینر بازی زیبا Spider Man: Friend or Foe را برایتان مهیا کردیم برای دانلود با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترینر بازی Spider Man: Friend or Foe

 

Admin بازدید : 1022 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

ترینر بازی Silent Hill 3

در این پست ترینر بازی محبوب و ترسناک سایلنت هیل Silent Hill 3 را برایتان آماده کردیم که برای دانلود میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

 ترینر بازی Silent Hill 3

Admin بازدید : 1108 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (1)

ترینر بازی Sim city 4

بازی استراتژیک فوق العاده ای است که تمام جنبه های مدیریتی را دارد از این رو سایت ایران دانلودها ترینر سالم این بازی را برایتان معرفی میکند برای دانلود با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترینر بازی Sim city 4

Admin بازدید : 361 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

ترینر بازی Ice Age 2: The Meltdown

 این بار ترینر ۳ تا از بهترین بازی عصر یخبندان Ice Age 2: The Meltdown را برایتان آماده کردیم برای دانلود با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

ترینر بازی Ice Age 2: The Meltdown 

Admin بازدید : 3091 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 ترینر بازی IGI 2 Covert Strike

بازی IGI-2: Covert Strike یک بازی به سبک اکشن میباشد که سایت ایران دانلود ۲ تا از بهترین ترینر این بازی را برای شما فراهم کرده است که برای دانلود با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترینر بازی IGI 2 Covert Strike

Admin بازدید : 250 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

کرک بازی Space Rangers 2: Reboot

دانلود کرک بازی Space Rangers 2: Reboot که توسط اسکیدور منتشر شده را با لینک مستقیم تقدیم شما میکنیم برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Admin بازدید : 244 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

کرک بازی Citadels

در این پست کرک سالم بازی محبوب Citadels که به تازگی توسط گروه FLT عرضه شده است را با لینک مستقیم تقدیم دوستداران بازی های پی سی میکنیم برای دانلود و جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

کرک بازی Citadels

Admin بازدید : 281 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

ترینر بازی جوجه زبل Toki Tori

دانلود ترینر بازي بسيار زيباي Toki Tori که بر اساس عروسک محبوب و دوست داشتني به همين نام ساخته شده.بازي معمايي و سبک فکري دارد که شما بايد راه هاي پر خطر و سخت را بپيماييد و ایران دانلودها شما را در این را پرخطر کمک میکند یرای دانلود ترینر و کدهای تقلب بازی به ادامه مطلب بروید 

ترینر بازی Toki Tori

Admin بازدید : 207 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

کرک بازی Shadowrun Returns

دانلود کرک سالم بازی Shadowrun Returns که توسط گروه Fairlight این بازی را برای شما کرک کرده و ایران دانلودها مثل همیشه کرک سالم و تست شده را تقدیم شما دوستداران بازی میکند برای دانلود با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید.

کرک بازی Shadowrun Returns

Admin بازدید : 484 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

ترینر بازی Citadels

دانلود یکی از بهترین ترینر بازی Citadels که توسط گروه MrAntiFun منتشر شده را ایران دانلودها مثل همیشه ترینر سالم و تست شده را تقدیم شما میکند برای دانلود با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

 ترینر بازی Citadels

Admin بازدید : 480 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

  سیو گیم بازی Sniper GHost Warrior 2  

در این پست سیو مراحل بازی Sniper GHost Warrior 2 رو براتون آماده کردیم که امیدواریم مورد توجهتون قرار بگیره برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سیو گیم بازی Sniper GHost Warrior 2

Admin بازدید : 413 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC

داستان HotS درست بعد از WoL جریان دارد. کریگان (Kerrigan) رفته و Zergها به دلیل نبود Queen of Blades دچار آشفتگی شده اند. فرمانده جیم رینور (Jim Raynor) که در پایان قسمت قبل با کمک قطعه باستانی Xel'Naga توانست Zergها را شکست داده و کریگان را به شکل انسان برگرداند، در تلاش است تا بتواند قدرت این قطعه را مهار کند و همچنین سارا کریگان (Sarah Kerrigan) را دوباره به حالت قبل برگرداند. اما عطش انتقام در کریگان فروکش نکرده و او قصد دارد تا با بازگشت به حالت اولیه اش انتقام خود را از آرکتوروس منگز (Arcturus Mengsk) بگیرد. از طرف دیگر، منگز یک تیم از واحد Ghost را برای دستگیری کریگان می فرستد و رینور نیز در تلاش برای محافظت از کریگان است. به نظر می رسد که Blizzard بعد از تجربه موفقی که در قسمت پیشین در زمینه ارائه یک داستان حماسی-سینمایی داشته، می خواهد بار احساسی و تراژدیک آن را چند برابر کند. تقابل رینور، کریگان و منگز می تواند قسمت های حساس داستان را ایجاد کند و سازندگان نیز مسلماً از این پتانسیل نهایت استفاده را خواهند برد. همان طور که پیش تر اشاره کردم، در بازی کنترل نژاد Zergها را بر عهده داریم. شخصیت اصلی در HotS کریگان است.او در بیشتر قسمت های بازی حضور دارد و از قابلیت های متعددی برخوردار است که در بخشی به نام Battle Focus وجود دارند و با افزایش مهارت، آزاد می شوند. نژاد Zergها دارای ویژگی هایی هستند که آن ها را از دو نژاد دیگر در این سری متمایز می کند. مهم ترین ویژگی Zergها تعدد نفرات در حین مبارزه است. با اینکه شاید آن ها از نظر توانایی ضعیف باشند، اما تعداد بالا و توانایی در تولید مثل سریعشان می تواند برتری نسبی ایجاد کند. علاوه بر آن، با هر گونه محیطی سازگاری دارند و می توانند در شرایط سخت سیاره سرد Kaldir به راحتی زندگی کنند. با اینکه قالب کلی گیم پلی همانند نسخه پیشین، بر مبنای ساخت و ساز، تولید نیرو و حمله به اهداف است، اما همین ویژگی های منحصر به فرد Zergها شمایلی جدید به بازی می بخشد جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید …

StarCraft II:Heart of the Swarm PC-FLT

starcraft 2 heart of the swarm cover small دانلود بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC

Admin بازدید : 806 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

ترینر بازی James Bond 007 Quantum of Solace

همزمان با انتشار بازی James Bond 007 Quantum of Solace و ساپورت همه جانبه سایت ایران دانلود ها از تمامی بازیهای بازار اینبار ۲ تا از بهترین ترینرهای بازی James Bond 007 Quantum of Solace رو براتون آماده کردیم امیدواریم که هر چه بیشتر از این بازی لذت ببرید جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ترینر بازی James Bond 007 Quantum of Solace

Admin بازدید : 6062 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (3)

ترینر بازی Need for Speed Carbon

در این پست قصد دارم ۴ تا از بهترین ترینر بازی Need for Speed Carbon رو براتون معرفی کنم. پس هر ترینری که بیاد در پست آپدیت میشه. امیدوارم از ترینرها لذت ببریدبرای دانلود با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ترینر بازی Need for Speed Carbon

Admin بازدید : 708 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

کرک بازی STALKER Call of Pripyat

 سومین نسخه از سری بازی های هیجان انگیز استالکر به نام S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat توسط شرکت GSC Game World ساخته شده است و ایران دانلودها کرک سالم این بازی را تقدیم شما دوستداران میکند برای دانلود و جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

کرک بازی STALKER Call of Pripyat

Admin بازدید : 230 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 کرک بازی Rugby Challenge 2

بازی Rugby Challenge 2 یک بازی ورزشی به نام راگبی می باشد که گروه Fairlight این بازی را برای شما کرک کرده و ایران دانلودها مثل همیشه کرک سالم و تست شده را تقدیم شما میکند برای دانلود با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید.

کرک بازی Rugby Challenge 2

Admin بازدید : 1023 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

 کرک بازی 2013 Tomb Raider

کرک بازی Tomb Raider همین دقایق پیش توسط اسکیدرو منتشر شد. این کرک رو تقدیم شما عزیزان خواهیم کرد. کرکهای دیگه منتشر بشود در این پست اپدیت خواهیم کرد جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید … 

کرک بازی 2013 Tomb Raider

Admin بازدید : 417 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

ترینر بازی Sine Mora

دانلود ۲ تا از بهترین ترینر بازی Sine Mora رو براتون فراهم کنیم. پس هر ترینری که بیاد در پست اپدیت میشود امیدوارم از ترینرها لذت ببرید جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ترینر بازی Sine Mora

Admin بازدید : 230 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

کرک بازی The Raven Legacy of a Master Thief

بازی The Raven یک بازی ماجراجویی می باشد که گروه ریلودد Reloaded این بازی را برای شما کرک کرده و ایران دانلودها مثل همیشه کرک سالم و تست شده را تقدیم شما میکند برای دانلود با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید.

کرک بازی The Raven Legacy of a Master Thief

Admin بازدید : 498 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

کرک بازی NASCAR The Game: 2013

NASCAR The Game: 2013 عنوان یک بازی اتومبیل سواری مسابقه ای می باشد که بعد از انتشار این بازی سایت ایران دانلودها کرک سالم و بدون مشکل این بازی که توسط گروه بزرگ اسکیدرو SKiDROW منتشر شده را تقدیم دوستداران بازی میکند برای دانلود با لینک مستقیم به ادامه مطلب بروید.

کرک بازی NASCAR The Game 2013

Admin بازدید : 1219 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

ترینر بازی S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

سومین نسخه از سری بازی های هیجان انگیز استالکر به نام S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat توسط شرکت GSC Game World ساخته شده است.و سایت ایران دانلودها مثل همیشه ۳ تا از بهترین ترینرهای این بازی را تقدیم شما میکند برای دانلود با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترینر بازی S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

Admin بازدید : 1159 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 ترینر بازی S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

دانلود ۳ تا از بهترین ترینرهای سالم بازی S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky که به در خواست یکی از کاربران در سایت قرار داده ایم در صورت انتشار ترینر جدیدتر از این بازی در پست قرار خواهد گرفت برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 ترینر بازی S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

Admin بازدید : 312 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 ::نسخه جدید قدرتمندترین نرم افزار فشرده سازی WinRar 3.93 (x86 – x64) Final Full Version:: 

نرم افزار مدیریت آرشیو قدرتمندی برای فایلهای با پسوند RAR می باشد که بصورت معمولی محتوای موردنظر شما را ۸ تا ۱۵ درصد بیشتر از آرشیوهای زیپ فشرده سازی می نماید. این نرم افزار ابزار فشرده سازی قدرتمندی به همراه عملکردهای اضافی یکپارچه می باشد که به شما کمک می نماید تا آرشیوهای فشرده خود را سازماندهی نمایید. این نرم افزار می تواند از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه نموده و حجم ضمایم ایمیل خود را کاهش داده، فایلهای RAR و ZIP و سایر فایلهای دانلود شده از اینترنت را از حالت فشرده خارج نموده، و آرشیوهایی جدید به فرمت RAR و زیپ ایجاد نمایید. هنگامی که از این برنامه برای فشرده سازی فایلهای خود استفاده می نمایید مطمئن باشید که از کاربران سایر نرم افزارهای فشرده سازی موجود جلوتر می باشید، این برنامه توسط قابلیت ایجاد آشیوهای کم حجم تر، غالبا سریعترین روش فشرده سازی فایل را به شما ارائه می نماید. این امرموجب صرفه جویی در فضا و زمان، هزینه های انتقال و زمان ارزمند برای کار شما می شود.

 

Untitled 7 نسخه جدید قدرتمندترین نرم افزار فشرده سازی WinRar 3.93 (x86 – x64) Final Full Version

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinRar 3.93 (x86 – x64) Final Full Version :

- امکان تکه تکه کردن فایلهای بزرگ

- بالاترین حد فشردگی در مورد اکثر فایلها

- ساخت نسخه نصبی از برنامه ها

- امکان تعریف Recovery Record جهت بازیابی فایل فشرده ای که در انتقال خراب شده است.

- امکان تعمیر فایلهای فشرده

- ساخت دو فرمت RAR و ZIP

- باز کردن اکثر فرمتهای فشرده فایلی

و …

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید …

Admin بازدید : 896 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 ترینر بازی Stolen

 دانلود یکی از ترینرهای سالم بازی Stolen که توسط گروه FLiNG منتشر شده را براتون فراهم کردیم در صورت انتشار ترینر جدیدتر از این بازی در پست قرار خواهد گرفت برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

ترینر بازی Stolen

Admin بازدید : 1039 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

ترینر بازی Company of Heroes 2

 دانلود یکی از ترینرهای سالم بازی Company of Heroes 2 که توسط گروه FLiNG منتشر شده را براتون فراهم کردیم در صورت انتشار ترینر جدیدتر از این بازی در پست قرار خواهد گرفت برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 |ترینر جدید v3.0.0.9704 (+5 Trainer) GRIZZLY به پست افزوده شد| 

ترینر بازی Company of Heroes 2

Admin بازدید : 1525 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 ترینر و پول مستر لیگ PES 2013

 امروز برنامه رو معرفی میکنیم که امکان افزایش پول GP در بازی محبوب فوتبال PES 2013 وجود دارد این برنامه همان ترینر هست این ترینر سالم وکاملا تست شده است که سایت ایران دانلودها این رو برایتان فراهم کرده برای دانلود و آموزش به ادامه مطلب بروید.

 ترینر و پول مستر لیگ PES 2013

Admin بازدید : 936 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

ترینر بازی Max Payne 2

در این پست ۳ تا از بهترین ترینر بازی مکس پاین ۲ سقوط مکس پین از سری بازی های Max Payne را برای شما دوستدارن بازی آماده کردیم برای دانلود و جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترینر بازی Max Payne 2

Admin بازدید : 280 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

 ترینر بازی Trine

دانلود یکی از بهترین ترینر های بازی Trine که توسط گروه بزرگ HoG منتشر شده است را تقدیم شما دوستداران بازی میکنم برای دانلود این ترینر با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترینر بازی Trine

تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 106
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 211
  • آی پی امروز : 207
  • آی پی دیروز : 224
  • بازدید امروز : 2,201
  • باردید دیروز : 1,548
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 7,447
  • بازدید ماه : 14,797
  • بازدید سال : 138,719
  • بازدید کلی : 2,069,737